Biuro Link
 
 
 
Producenci
Link
 
 

lew
Biuro Plus specjalizuje się w wprowadzaniu oszczędności oraz kontroli i przejrzystości do struktury zakupowej dużych przedsiębiorstw. Limitowanie Elektroniczne Wydatków to innowacyjne, autorskie narzędzie Biuro Plus, dzięki któremu nasi Klienci mają możliwość doprowadzenia do pełnej optymalizacji kosztów poniesionych na administrowanie biur / placówek / działów swojej firmy.
Kadra zarządzająca ma możliwość wglądu, generowania i tworzenia gotowych raportów finansowych z zakupów administracyjnych z podziałem na dowolne dane zarządcze. Odpowiedni Pion Klienta Korporacyjnego Biuro Plus raz na kwartał z własnej inicjatywy weryfikuje wydatki Klienta i szuka możliwości wprowadzenia do struktury zakupowej nowszych rozwiązań, a także produktów tańszych, a co za tym idzie zmniejszenia kosztów w firmie.

System wprowadza porządek i oszczędności do struktury zakupowej
  • Możliwość złączenia systemów wewnętrznych z Systemem LEW.
  • Osoby i działy upoważnione do składania zamówień są przejrzyście wyszczególnione.
  • Koszyk zakupowy (produkty najbardziej ekonomiczne) jest tworzony specjalnie na potrzeby Klienta.
  • Zlikwidowanie zakupów gotówkowych / zaliczek, wprowadzenie jednej faktury zbiorczej dla poszczególnych spółek z podpiętym raportem przedstawiającym koszty poszczególnych działów.
  • Raz na kwartał weryfikacja kwot administracyjnych Klienta i szukanie możliwości wprowadzenia do struktury zakupowej nowszych rozwiązań, a także produktów tańszych.
Optymalizacja kosztów
  • Jeden dostawca materiałów biurowych / eksploatacyjnych / spożywczych / chemicznych.
  • Jedne najkorzystniejsze w kraju warunki współpracy dla całej firmy.
  • Jednakowe ceny dla wszystkich działów / oddziałów / lokalizacji w Polsce.
  • Używanie tych samych produktów (standaryzacja produktów).
  • Jeden długi termin płatności.
Ścisła kontrola i monitoring zakupów
  • Tworzenie gotowych raportów i zestawień finansowych (analitycznych i sumarycznych)
    z możliwością wyróżnienia wszelkich danych zarządczych na życzenie: miejsc dostawy / numerów zamówień / terminu zamówień / zestawień produktowych i kwotowych.
  • Realizacja zamówień dopiero po akceptacji super-użytkownika (różne poziomy akceptacji).
  • Pełna historia zamówień (forma elektroniczna).
System raportowania
  • 14 możliwych raportów on-line dostępnych dla super-użytkownika.
  • Jedyny na rynku raport dotyczący zakupów przez Grupę Kapitałową.
  • Najbardziej rozbudowany raport dający wszelkie dane zakupowe.